Meditatsioonikursused

meditatsioonipadjadBudakojas toimuvad regulaarselt meditatsioonikursused, mis sobivad igasuguste eelteadmistega osavõtjatele.

Algajatele sobib sissejuhatav meditatsioonikursus, mis leiab tavaliselt aset kaks korda aastas: sügisel (algusega septembri teisel poolel) ja talvel (algusega jaanuari teisel poolel).

Kogenumatele soovitame sisekaemust ja mõistmist arendavaid nn vipassana meditatsiooni kursusi.


Alt leiad teavet juba toimunud ja lähiajal toimuvate kursuste kohta.


Meditatsioonikursus “Meditatsioonis sügavamale”

Tallinna Budakojas viiel teisipäeval (28.02 – 28.03) kell 18.00-20.00. See kursus pakub võimaluse neile, kes juba tegelevad hingamise teadvustamise ja mettā bhāvanā harjutustega, et õppida, kuidas siseneda sügavamale meelerahu seisunditesse (samatha) ja uurida kogemuse olemust (vipassanā). Meelerahu takistavate teguritega toimetulemine Sisenemine dhyāna’desse (sanskr. k. keskendumis- või neeldumisseisundid, kõrgemad teadvuse seisundid) Vaimne vastuvõtlikkus ja lihtsalt istumine…

Meditatsioonikursus Tallinnas – jaanuar-veebruar 2017

Sissejuhatus meditatsiooni ja budismi. 17. jaanuaril Tallinna Budakojas algav kursus tutvustab budistlikku meditatsiooni ja budismi igapäevaeluga seotud põhiideid. Kuuel teisipäeval (17.01 – 21.02) kell 18.30-21.00. Kursusel osaleja saab põhjaliku juhenduse keskendumist, teadlikkust ja positiivseid emotsioone arendavates meditatsioonides. Kursus tutvustab ka budismi põhiideid, mis on seotud meditatsiooniga ja meie igapäevaeluga. Juhendab Dharmachari Vaddhaka inglise keeles. Tõlge eesti keelde….

Meditatsioonis sügavamale: kolm meditatsiooni õpituba Tartu Budakojas detsembris 2016

Detsembri kolmel neljapäeval (1.12, 8.12 ja 15.12) Tartu Budakojas toimuvatel õhtutel uurime meditatsiooni keskendumisega seotud tahke: viit meeletõket, keskendumist toetavaid tegureid, keskendumisseisundeid ja avatud teadlikkust. Õhtud algavad kell 18.30 lühema meditatsiooniga. Pärast teepausi on kavas loeng, vestlusring ja teine meditatsioon.   Neljapäev, 1. detsember: viis meeletõket, hetkeline keskendumine ja keskendumise lävi. Esimesel õhtul uurime lähemalt seda, mis…